Medewerker kwaliteitszorg Inkomen

Noord-Brabant
Start 1 dec. 2025
Werk en Inkomen
12 maanden
27 uur
Verlenging mogelijk
Reageren tot 23 okt. 2025

Over deze opdracht

Als Medewerker kwaliteitszorg Inkomen bij de gemeente 's-Hertogenbosch heb je de volgende verantwoordelijkheden:

  • Voeren van kwaliteitsgesprekken met medewerkers ter versterking van kennis en vaardigheden
  • Organiseren van vakinhoudelijke overleggen
  • Uitvoeren van steekproeven op processen en werkinstructies
  • Adviseren van medewerkers en teamleiders
  • Samenwerken met collega’s van beleid en juridische zaken
  • Fungeren als key-user voor werkinstructies en documentbeheer

Kort samengevat:

  • Je monitort de kwaliteit van de afdeling Inkomen m.b.t. de Participatiewet
  • Je begeleidt medewerkers op coachende wijze in hun ontwikkeling
  • Je voert steekproeven uit en adviseert op basis van bevindingen

Vereisten en gunningscriteria

  • Minimaal een afgeronde Hbo Sociaal Juridische Dienstverlening of een gelijkwaardige opleiding;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in de functie van medewerker kwaliteitszorg Participatiewet of een soortgelijke functie;
  • Ervaring met uitvoeren van steekproeven en terugkoppeling aan medewerkers;
  • Ervaring met schrijven en aanpassen van werkinstructies en brieven;
  • Ervaring met het uitvoeren van de Participatiewet;
  • Uiterlijk 1 december 2025 beschikbaar zijn.

Beoordeling

Fase 1 Korte screening

Eerst checken we op basis van je reactie of je aan alle Vereisten voldoet.

Is dit helemaal op orde? Top, dan ga je naar de 2e fase. 

Fase 2 Kwalificatie

We maken een overzicht van alle reacties direct na sluitingsdatum. We kijken dan naar de gunningscriteria én naar de verhouding tussen ervaring en je uurtarief.

Hebben we nog een vraag of is er iets nog niet helemaal duidelijk?

Geen punt, we nemen dan gewoon even contact met je op.

Fase 3 Voorstel & kennismaking

Samen met de opdrachtgever wordt besloten wie er worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. We informeren je natuurlijk direct als je wordt uitgenodigd en plannen in overleg een afspraak in.

Fase 4 Opdracht

Gefeliciteerd! Je hebt de opdracht!

De overeenkomst wordt getekend en je gaat via Professional Partners aan de slag.

Meer informatie

Let op dat je CV nooit langer mag zijn dan 5 pagina’s. Dat houdt het wel zo overzichtelijk. Hierin moet duidelijk naar voren komen dat jij de juiste professional bent voor deze interim opdracht.

Wil je je reactie extra kracht bij zetten? Stuur dan ook minimaal 2 referenties mee of schrijf een pakkende motivatiebrief. Ga je aan de slag als interim professional via Professional Partners, dan vragen we ook altijd om een VOG die nooit ouder mag zijn dan 6 maanden.

Heb je nog vragen aan ons? Neem dan even contact op met {{owner}} of met het servicecentrum van Professional Partners via 088 031 3535.

Is dit jouw opdracht?

Of wil je eerst nog wat meer weten?

088 031 35 00
m.willemsen@professionalpartners.nl

Mariska WillemsenMariska Willemsen
Regiomanager Overheid

Reageer

  • Delen:

Alias: sollicitatieProcesBlock

Reageren als ZZP'er

Hoe gaat het verder?

Solliciteer op jouw opdracht

Solliciteer op jouw opdracht

Spannend! Wij laten snel van ons horen.

Korte screening

Korte screening

Even een kort belletje waarin wij kennismaken.

Kwalificatie

Kwalificatie

Goed (online) in kaart brengen wat voor jou belangrijk is.

Voorstel en kennismaking

Voorstel en kennismaking

Tijd voor een kop koffie! Wij maken graag beter kennis met jou.

Start opdracht

Start opdracht

Je gaat nu aan de slag bij een opdracht die bij jou past!

Alias: faqBlock

FAQ

Heb je nog vragen?

Zeker weten als je al toe bent aan een nieuwe uitdaging. Weet je nog niet helemaal zeker wat je wilt, laten we dan samen in gesprek gaan om te achterhalen wat voor jou echt belangrijk als het gaat om werk.

Alias: inschrijvenBlock

Mail Alert

Blijf op de hoogte van jouw favoriete opdrachten

Ontvang updates over opdrachten in jouw regio en wij zorgen ervoor dat je er als eerste bij bent.

Reageer
×
Inloggen
×
Jouw favoriete vacatures